Lai izceltu savu uzņēmumu starp jau nostiprinātiem konkurentiem, nav viegli. Tomēr ir noteiktas stratēģijas, kas var dot jums priekšrocības un palīdzēt ātri iegūt atpazīstamību. Šīs vienkāršās, bet efektīvās stratēģijas ir iespaidīga satura radīšana, veicināšana pat ar apģērbu un sociālo mediju izmantošana. Uzziniet vairāk par to, kā izmantot šīs stratēģijas zīmola atpazīstamības veidošanai un uzņēmuma izcelšanai. ~ Red.
Mēs visi vēlamies ienirt biznesa pasaulē ar lielu šļakatu pirmo reizi. Bet kā panākt, lai visi zinātu un atcerētos jūs?
Jūs varētu būt pārsteigts, uzzinot, ka atbilde patiesībā ir ļoti atšķirīga atkarībā no nozares, kurā darbojaties. Tomēr par laimi ir dažas universālas stratēģijas, ko varat izmantot neatkarīgi no nozares, lai veidotu zīmola atpazīstamību un piesaistītu jaunus klientus.
Ar mūsu mūsdienu tehnoloģijām jebkurā biznesā jums ir iespēja sasniegt plašāku auditoriju nekā jebkad agrāk. Un tas nozīmē digitālās tehnoloģijas izmantošanu.
Lai gan digitālajā pasaulē varat iegūt priekšrocības, jums vajadzētu izmēģināt arī tradicionālās metodes. Tātad, ja esat gatavs piesaistīt jaunus klientus un padarīt savu biznesu pamanāmu 2021. gadā, šajā rakstā piedāvāsim dažas vienkāršas stratēģijas.
3 padomi zīmola atpazīstamības veidošanai un jūsu uzņēmuma izcelšanai
Protams, saturs ir karalis, bet reklāmas apģērbs ir populārs un sociālie mediji ir mūžzaļa reklāmas opcija palīdzēt jūsu uzņēmumam izcelties.
Radīt lielisku saturu
Jebkurā biznesa mārketinga stratēģijā saturs ir tas, kas jūs padara pamanāmus. Vai tas būtu bloga ieraksts vai YouTube video, jūsu saturs ir jāizceļ starp pūli, lai to dalītos.
Izstrādājot savu satura stratēģiju, jums ir jābūt pietiekami drošiem par to, kāpēc vispār esat biznesā. Un tas ir jāparāda visā saturā, ko radat.
Piemēram, ja pārdodat sieviešu rotaslietas, jums ir jābūt satura klāstam par rotaslietām, to radīšanas procesu un pat video demonstrējumiem par jūsu produktiem. Un jums ir jābūt konsekventiem arī par to, cik bieži radat saturu un publicējat to.
Saistītie raksti
Nest reklāmas apģērbu
Reklāmas apģērba priekšmeti ir lielisks veids zīmola atpazīstamības veidošanai jebkurā nozarē. Tas tāpēc, ka jo vairāk cilvēku redz jūsu logo vai zīmolu sabiedriskajā vietā, jo vairāk viņi var identificēties ar jūsu zīmolu.
Turklāt, ja jums ir darbinieki, mudiniet viņus nēsāt reklāmas apģērbu pa pilsētu, jo tas var veicināt zīmola atpazīstamību arī vietējā kopienā.
Tas arī izraisīs cilvēku interesi un jautājumus, jo pastāv iespēja, ka viņi iepriekš nekad nav dzirdējuši par jūsu uzņēmumu, un redzot jaunu logo var būt ieredzams iemesls iepazīties ar jūsu biznesu.
Reklāmas apģērba priekšmeti var būt no T-krekliem līdz jakām, cepurēm, džemperiem vai jebko citu pēc jūsu izvēles.
Būt aktīviem sociālajos medijos
Ja esat biznesa pasaulē, jums ir jāveido zīmola atpazīstamība. Un tas nozīmē sociālo mediju klātbūtni. Tas lielā mērā ir saistīts ar lielo cilvēku skaitu, kas katru dienu pavadu sociālajos medijos.
Patiess ir tas, ka arvien vairāk cilvēku iegādajas produktus caur saitēm sociālajos medijos. Ņemot to vērā, sociālo mediju platformas ir jūsu zīmola stratēģijas sastavdaļa.
Piemeram sociālie mediji kâ Instagram un Facebook katru dienu piedâvâ milzîgu saturu, attêlus un dialogus ko veicina mazie uzņêmumi un individuâlie komersanti un šis trends tiek prognozêts kâ stiprinâjies tuvâkajos gados.
Esi aktîvs sociâlajos medijos, tu vari dalît bildes ar saviem produktiem, reklâmêt akcijas sekotâjiem, ziņot par gaidâmiem produktiem vai uzlabojumiem un informêt klientu bâzi par visiem attîstîbas notikumiem tavâ biznesâ.
Atceries jo aktîvâks esi sociâlajos medijos (un digitâlajâ ainavâ kopumâ), jo lielâkas ir izredzes ka tiks pamanîts un atcerêts. Un tâdâ veidâ veidojas zîmola atpazîstamîba.
Nobeigums
Zîmola atpazîstamîbas veidošana nav smags darbs. Faktiski tas var bût pat aizraujošs un izaicinošs process ja attîsti pareizâs stratêgijas un saproti ka tas ir ilgtermiņa mârketinga mêrķis.
Cilvêkiem ir jâzina kas esi lai interesêtos par taviem produktiem vai pakalpojumiem un minêtâs stratêgijas ir lielisks veids kâ sasniegt šo mêrķi.
Vârds tev
Kâ tu veido zîmola atpazîstamîbu savam biznesam? Dalies ar saviem padomiem komentâru sadaļâ.