Ja jūs esat apmierināts ar produktu vai pakalpojumu, ir liela iespēja, ka to izmantosiet atkārtoti. Tomēr, ja rodas kādas problēmas un tās netiek pienācīgi atrisinātas, vai vēl sliktāk, ja nevarat sazināties ar uzņēmumu, lai sniegtu savu atsauksmi, jūsu lojalitāte uzņēmumam būs tālu no ideālas. Klientu apmierinātība ir solis pretī klientu lojalitātei. Uzziniet, kā uzlabot klientu apmierinātību, lai iegūtu klientu lojalitāti. ~ Red.
Viena no galvenajām sastāvdaļām uzņēmuma panākumos ir klientu apmierinātība. Tas ir rādītājs tam, cik apmierināti ir jūsu klienti ar jūsu produktiem, piedāvājumiem un pakalpojumiem. Zinot, kā apmierināt klientus, var garantēt klientu uzturēšanu un lojalitāti.
Taču klientu lojalitātes iegūšana nav tik vienkārša kā klientu apmierināšana. Tomēr, tā kā klientu apmierinātība ir liels solis pretī lojalitātei, tas būtu jāņem vērā pārvaldot uzņēmumu vai organizāciju.
Tad kā jūs varat uzzināt, vai esat apmierinājuši savus klientus? Lai noteiktu klientu apmierinātības līmeni, varat iekļaut aptaujas, atsauksmes un vērtējumu sadaļas savā lapā. Ar to palīdzību jūs varat saprast savus klientus. Tas ļaus jums izstrādāt stratēģijas problēmu risināšanai, uz kurām norāda jūsu klienti.
Mērķa noteikšana apmierināt savus klientus piesaista viņus vairāk, tādējādi palielinot konversijas līmeni.
Klientu apmierinātība pret klientu lojalitāti
Tagad kā ir ar klientu apmierinātību pret lojalitāti? Kā tie ir līdzīgi vai saistīti viens ar otru? Klientu apmierinātība ir būtiska uzņēmuma entitijai, jo tā var rezultēties lielākajos konversijos, bet klientu lojalitāte ir daudz labāka.
Piemēram, jūs varat apmierināt savu klientu, bet tas nenozīmē, ka jūsu klients ir lojāls. Viņi var būt apmierināti, bet jautājums ir – vai viņi atkal darbosies ar jums? Vienkārši sakot, klientu lojalitāte mēra jūsu klienta uzvedību. Jūs varat teikt, ka esat ieguvuši klientu lojalitāti tikai tad, ja viņi vairāk nekā vienu reizi veic darījumus ar jūsu uzņēmumu.
Klientu apmierinātība ir solis tuvāk lojalitātei. Klientu apmierināšana ir vairāk orientēta uz pašreizējo laiku, kamēr lojalitāte ir futūristiska un ietver ilgtermiņa efektu. Tāpēc, ja vēlaties virzīties lielos mērogos, šiem diviem jāiet roku rokā.
10 padomi klientu apmierināšanai
Mūsdienas komercijas centrā ir klienti, kas jebkuram uzņēmumam būtu jāņem vērā. Tādēļ klientu apmierinātība ir ļoti svarīga biznesa veikšanai. Tad šeit ir daži padomi:
Vākt Klientu Atsauksmes
Zinot, kā jūsu klienti jūtas attiecībā uz jūsu produktu palīdz saprast viņu vajadzības. Saprotot viņus, jūs varat radīt risinājumus un uzlabojumus, kas var palīdzēt viņus apmierināt. Tad arī klientu pieprasījumu iekļaušana uzlabo viņu apmierinātības līmeni. Šo pieeju var veikt caur atsauksmēm un aptaujām.
Produkta Uzlabošana un Attīstība
Produktu un pakalpojumu uzlabošana un attīstība ir jāveic pastāvīgi. Tikai atsauksmju zināšana nepietiek klienta pieprasījumu izpildei, tāpēc noliekšana darbībā nāk neskait.
Nodrošiniet Daudzkanalu Atbalstu
Atbalsta sniegšana caur dažādiem kanaliem padara vieglaku piekļuvi jums. Jo vieglak piekļūt jums, jo augstaks apmierinatibas līmenis.
Vienmēr ņemiet vērā to, ka klientiem ir pieejami dažadi kanali un ne visiem ir vienada piekļuve vai kanala izvēles priekšroka. Tad padarot savus pakalpojumus pieejamus dažados veidos padara vieglaku sazinaties ar jums. Bet protams tas ir jasaskan ar reálaja laika atbildi.
Šis piegajiens ļauj jums sniegt saviem klientiem visaugstako atbalstu, kas var galarezultata paaugstinat jusu biznesa uzticamibu. Ne tikai tas – tas ari padara vieglaku savaktu atziņas no jusu klientiem. Ar to var uzlabot klientu apmierinatibas procentualo dalu.
Atbildiet Nevilcinoties Uz Jautajumiem
Laiks ir loti svarigs klients centras industrijas. Tikai dažas minutes kaveshanas ar atbildi var likt jusu klientam mainit domas. Tad ka ne visiem klientiem ir laika privilégija, viņi tende kluvst nepacietigi gaidot.
Tad lai uzlabotu klientu apmierinatibu jusu jabut spejigam risinat vai atrisinat jusu klientu jautajumus pec iespejas atrak.
Atsauksmes Vakšana Jabut Uzņemuma Iepirkuma Dalai
Atsaucoties uz klienta atsauksmem attistot un piegadajot jusu produktus palidz apmierinat jusu klientus. Tad kad jus esat informets par vinu vajadzibam palielinasies iespeja ka klients to iepatisies. Tad ja jus vienmer verat uzmanibu uz klienta atsauksmem vinu apmierinatibas rates palielinasies.
Ieverojiet Klientapkalpošanas Etiketi
Irupniecibas uznemumam ir svarigi ieverot pareizu klientapkalpošanas etiketi, lai uzturetu labas attiecibas ar klientiem. Noteikumu izveide darbam ar klientiem ir pluspunkts sasniedzot klienta apmierinatibu.
Piemeram jus varat ieklaut noteikumus ka:
- Ieverojiet pozitivu vai pareizu vardu un frazu lietošanu mijiedarbibas laika ar klientiem.
- Vienmer aktivi klausieties klientus.
- Nododiet visu nepieciešamo informaciju klientam.
- Apgrieziet katru klientu pieklajigi utt.
Atklajiet Klienta Atsauksmes Savam Komandam
Lai labi izmantotu klienta atsauksmes tas jabut dalitas ar atbildigajam komandam piemeram planosanas marketinga komandai utt. Ar to palidzibu var veikt rupigu analizi kas var vest pie izciliem rezultatiem.
Apsveriet Pašapkalpošanas Iespjas Ieklaušanu Sava Lapa
Pašapkalpošanas sekcijas atbalsta ieviešana jusu lapa ari var palidzet uzlabot klienta apmierinatibu. Ar to palidzibu klientiem bus opcija palidzet sev patstavigi noklikškinot uz atbalsta sekciju kur viņi var ierakstit ko viņi mekle bez ilgas gaidisanas.
Atbildiet Uz Klienta Atsauksmem Neatkarigi Vai Tas Ir Negativs Vai Pozitivs
Atbildes sniegšana uz klienta atsauksmem ir loti svariga jo mūsdienas cilveki paletas uz atsauksmem. Cilveki tende apmeklet atsauksmes sekciju pirms lemuma pieņemšanas par pakalpojuma izmantosanu. Tad ari labas atsauksmes var piesaistit patereju interesi. Jus varat izmantot pozitivas atsauksmes tos uzsverot.
No otras puses ja ir negativas atsauksmes parliecinieties ka atbildat pieklajigi un atvainojieties. Jus ari varat uzsvert ka jus to izskatisiet un uzlabosiet. Apsverot un analizejot klienta atsauksmes var palidzet jusu uznemumam uzlaboties un palielinat klienta apmierinatibu.
Risiniet Sūdzibas Un Negativas Atsauksmes
Sudzibas un negativas atsauksmes satur loti svarigu informaciju. Tur var redzet ko jusu klients patiesiba grib. Jus varat izmantot šis sudzibas savai labklajibai tos izmantodami lai uzlabot jusu produktus un pakalpojumus balstoties uz to ko grib jusu klients.